torsdag 26 maj 2011

Hatthyllan ihopskruvad & En ny smakupplevelse!

Inatt har jag fått sova betydligt bättre än natten innan. Jag la mig vid 22-tiden och sov till ca: 06:30 gick upp på toaletten och gick och la mig igen och sov till klockan var närmare 09:00. Hur skönt som helst! Känner mig bättre i både ljumsken och käkarna så det var väl någon slags överansträngning skulle jag tro.

Pappa har varit här och fikat. Han hjälpte mig också att skruva ihop hatthyllan. Så nu är det bara skruvar i väggen, borr och någon som kan sätta upp den till mig som fattas innan den är på plats. Det är ju just det att det är betongväggar och då krävs det lite andra saker än vanliga skruvar och borrmaskin. Men är supernöjd över hatthyllan, det kommer bli hur bra som helst!

Provade den här sillen från ABBA med dill, trodde jag hade ätit den förut. Och det kan ju hända att jag ätit den för mycket länge sedan, för jag tycker ju om sill och har provat flera sorter. Men för mig blev det faktiskt en ny smakupplevelse när jag åt den till middag idag. Kan jag ha missat denna burk i sillhyllan tills nu? Hur det än är så är jag i.a.f. glad att jag hittat den nu! Tyckte speciellt om den lagomt kryddadade smaken, helt enkelt jättegod!

Idag bjuder jag på en dagens, haha fast ingen hel outfit kom med. En randig kortärmad tröja i svart och mörk blått från Sunshine MQ och halsband från serien Våga Nordljus är det jag delar med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar