torsdag 19 maj 2011

En vecka i lägenheten! & 3 x 45 min...

Idag är det en vecka sedan jag flyttade in i lägenheten. En vecka har gått väldigt fort. Men så har jag haft en hel del att greja med. Igår var det första dagen som jag var helt själv, haha annars har det varit tätt mellan besöken kan man lungt säga. Men det är så klart jätteroligt att ha besök!

Tänkte använda min nya ugn nu, men då ska man visst köra tre olika program i 45 minuter vardera och sen göras ren innan den kan användas. Så där sprack mina lunchplaner idag. Det får kanske bli soppa och smörgås, inte helt dåligt det heller...

Men det är bara att köra igång ugnen nu då, så den är redo till nästa gång i.a.f.! Det ska tydligen också lukta av ugnen första gången när man kör programmen så ett fönster bör öppnas!

Ikväll kommer Petra med hennes nya kille hit! Hihi, spännade spännande...Hoppas lukten har försvunnit tills dess. Hade tänkt baka något tills dess men vad vet jag inte än. Funderar på några muffins i storlek lite större. Då blir det i.s.f. premiärbakning i ugnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar