fredag 29 april 2011

Kungligt bröllop!

Mina planer för idag var egentligen att åka till lägenheten. Men jag satt uppe till klockan ett inatt och fixade med bilder på Picasa. Har inte tagit mig tid tidigare att lära mig allt man kan göra där. Så när jag väl böjade ville jag fortsätta. Hihi, och framför Picasa satt jag några timmar. Sov därför lite längre idag. Samtidigt som jag kom på att det idag också var direktsändning från det kungliga bröllopet i London mellan William & Kate. Kände att det kunde vara skönt att ta det lungt och titta på det. För någon fungerande tv har jag ännu inte i lägenheten.

Jag tyckte det var roligt att se alla hattar i alla tänkbara färger och valörer. Men Blev dock lite besviken på att de inte visade de nordiska kungligheterna. Hade också velat se lite mer av kungligheterna från andra länder än de från Storbritannien som de visade rätt mycket. Nu har jag inte sett hela direktsändningen men av det jag såg så var det mest samma gäster som de filmade.


Pappa kom förbi och gjorde mig sällskap framför tv:en. Vi drack kaffe och fikade några kakor som fanns kvar sedan födelsedagskalaset.

Annars har jag läst idag. Började läsa boken Swing it!, i samband med att jag åkte upp till Umeå. För det är ju ganska skönt att ha något att fördriva tiden med när man sitter i taxin några timmar. Den är snart utläst, så nu behöver jag inte ta med den heller när jag flyttar.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar