lördag 30 april 2011

Dags att deklarera & Sista april!

Du har väl inte glömt bort att det är snart sista dagen att lämna in deklarationen? Jag klarade av mitt alldeles nyss. Skönt att ha det gjort! Att kunna deklarera på nätet är ju hur smidigt som helst. Några knapptryckningar och det är sedan klart! Det känns verkligen bra att tekniken går framåt för att just sånna här saker ska underlätta och spara tid.

Sista dagen på april är det också! Och det ska firas med en god laxrätt till middag. Tor inte det blir någon majbrasa för min del. Har faktiskt inga direkta planer för ikväll. Parisresor, jobb och firande på annat håll är det som mina vänner har som akriviteter på denna dag.

Om jag hade bott i lägenhten nu hade jag försökt dra ihop något där för de vänner som ev. är hemma i stan. Men nu tror jag att det bara blir en lugn hemmakväll tillsammans med mamma och god mat då såklart. Det kan vara trevligt det med! För några år sedan därimot, blev våra sista april bomber och raketer kända över hela Östermalm! ;)

Trevlig sista april på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar