söndag 3 april 2011

Jag har köksstolar!

Yes, nu har jag köksstolar! Pappa var så snäll att hjälpa mig med att sätta ihop dem idag. Och tack så jätte mycket för det! Det var ju lite piller med alla skruvar och sånt men tillslut hade jag provsuttit alla fyra. Första stolen tar ju alltid lite mer tid innan man vet hur det ska vara, men sen gick det rätt bra! Tack för de fina stolarna, en perfekt födelsedags- och inflyttningspresent!

Mamma städade i lådor i köket och jag inne på toaletten. Jag skrubbade kaklet så mycket och länge, så nu har jag ont i högra armväcket och armbåge...
Konstigt att man ska få ont över att göra en sån sak men inte när man tränar tungt och hårt med t.ex. hantlar. Men och andra sidan så stod jag väl där inne och skrubbade monotomskt i en konstig rörelse över en och en halv timme. Så det kanske inte är så konstigt om man tänker efter...Det är väl en blandning av träningsvärk och överansträngning. Så det onda går nog över på någon dag.

Inga fönster blev putsade för det kom ju regn. Det får bli någon annan dag när det är bättre väder.

Det blev en heldag i lägenheten Och nu ikväll när vi kommit hem var syrran förbi med en lampskärm och en vaxsduk som jag ska ha i lägenheten. Vi fikade med te och bullar.

-----------------

Imorgon ska jag ta blodprover och sen styr vi mot Birsta och tittar på en säng. Hihi, sen blir det väl en del andra affärer också när vi ändå är där. För trots att mycket är struket på inköpslistan så återstår en hel del fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar