torsdag 21 april 2011

Jag fyller år & 365 inlägg på bloggen!

365 inlägg här på min blogg nu och passande nog min födelsedag också! Tänk 24 år idag! Hihi, mamma kom och sjung på en tragglande vers på "vi gratulerar" för mig imorse. Men det var jättegulligt att få bli väckt så. Fick en kakburk, servetter och en bricka. Sen ska jag få en del av dammsugaren av henne också! Pappa kom sedan förbi och sa grattis med sig hade han ett kuvert med pengar. Fast jag har ju redan fått köksstolarna av honom, så det blev verkligen en överraskning!

Syrran Anna ringde och sa grattis och jag har fått Grattis-sms av flera vänner.
Emelies mamma Helena kom också förbi med en liten påskpresent! Faster Gun och kusin Gustaf kom också förbi och sa Grattis! En ny hårddisk har jag sen tidigare fått av dem! Tack för alla fina gratulationer som jag fått hittills!

Jag och mamma har suttit på balkongen och fikat i det fina vädret! Och nu när hon gick ner till affären för att handla beställde jag fyra trisslotter av henne. Kanske man har lite vinsttur nu när man fyller år!

Dessa fina blommor blommar i vårat köksfönster nu!
Det blir annars en ganska lugn födelsedag idag. Och det riktiga firandet med släkt och vänner blir någon dag till helgen! Får se vad det blir för middag idag, kanske tacoz står på menyn?

Efter en shoppingtur i Birsta igår känns ljumskarna och fötterna umma. Jag tror faktiskt att det beror på mina eccoskor som det är svikt i. Det blir kanske en annan träning för kroppen då, vilket gör att träningsvärken känns av mycket tydligare än om jag skulle ha haft skor utan svikt. Det är min hypotes i.a.f.

Nu väntar jag på att det ska komma påskkärringar och knacka på dörren!

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar