fredag 22 april 2011

Det har bakats och planterats!

Det har bakats drömmar och havreflarn idag! Måste ju baka upp lite till fikat på söndag, för då jag ska ha kalas i lägenheten! Mitt i kakbaket var Emelie förbi med en födelsedagspresent till mig! Ett durkslag och en sjal. Både durkslaget och sjalen var jättefina! Tack! Vi får se när vi kan träffas lite längre!
Och tack igen för alla grattis-sms, grattishälsningar på fb, telefonsamtal, presenter, påhälsningar mm.

Jag och mamma har också planterat penseerna i krukor här på bron. Jag hade velat haft en liten blomlåda och planterat mina i men det har jag inte än.

Nu ikväll ska jag titta på Skavlan. De ska visa de bästa klippen från säsongen som varit och jag hoppas att de då visar det avsnittet som jag hade velat se med Natascha Kampusch men som jag såklart missade när det gick. På nätet har det inte heller fungerat att se för mig. Så jag hoppas verkligen att det visar det nu.

P.S på gårdagens skrap av de fyra trisslotterna vann jag på två, 25kr + 50kr. Sammanlagt 75kr alltså. Ska ta ut nya lotter! Så spänningen fortsätter...

Jag önskar en fortsatt trevlig långfredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar