torsdag 14 april 2011

En fixartorsdag & Fika!

Idag har jag gjort något som jag helst inte skulle vilja göra...Jag har nämligen sagt upp mitt träningskort på ego. Men vad ska jag göra när mina värden är som de är och min läkare avråder mig rätt som det är att utsätta mig för ställen med mycket människor som kan vara smittsamma? Jaja, förhoppningsvis kan jag börja träna till sommaren eller till hösten kanske. Tills vidare får jag väl köra med mina egna hemmaövningar och promenader. Har ju faktiskt hantlar hemma som ger bra träning.

---------------

Har köpt både duschslang, duschmunstycke, duschdraperi, en liten verktygslåda, en vattenkanna och lite andra småsaker till lägenheten idag!

Jag har satt upp tygdraperiet i garderoben och lagt in plastmattan och pappa har sågat och spikat till en list som fattades på golvet mellan köket och hallen. Både draperiet och golvlisten blev jättebra!




På eftermiddagen kom Annelie och fikade, mycket trevligt! Jag fick en jättefin present från den mycket passande butiken Annelie! Vad glad och överraskad jag blev! Och den blev perfekt på mitt lilla köksbord. Tack! :)



Här framöver lovar jag att ska jag bjuda på några före- och efterbilder på lägenheten!


Fortsatt trevlig torsdag på er alla! Och extra GRATTIS Petra på din födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar