onsdag 13 april 2011

Dammsugare på G!

Till er som undrar, nej jag sover inte i lägenheten än. Har inte fått in sängen. Det är 1 1/2 vecka sedan jag beställde den och det kan dröja 4 1/2vecka till som längst innan jag får den. Men förhoppningsvis kommer den tidigare. Men jag har tagit dit en madrass som jag kan sova på om sängen skulle dröja på sig.

Och hitills har jag faktiskt haft fullt upp här hemma med att bl.a. sy och fixa. Måste också köpa ett nytt duschmunstycke och slang innan jag kan flytta in. Ingen större utgift för att garanterat få veta att det är rent och frächt. Det ska jag titta på imorgon!

-------------------

Kanske har jag också som jag tidigare nämnt, en dammsugare på G! Men är inte helförtjust i verken färgen eller modellen. Är kanske lite för kritisk. Marknadens "vanliga" dammsugare (de som man måste sätta in sladden i eluttaget för att kunna dammsuga), har heller inget brett färgval som jag har sett, vilket är lite synd. Bara för att den inte står framme som de sladdlösa gör, så kan det väl få ha lite fler fina färger att välja på kan man tycka.

Men behöver en dammsugare vara så fin? Hihi, jag tycker det. Kanske ska jag bli dammsugardesigner så jag får den perfekta.

Har dock bara sett den här dammsugaren på bild så den kanske ser bättre ut i verkligheten hoppas jag. Men det var ett bra pris och märke i.a.f. Har faktiskt lite beslutångest inför mitt val. Men jag måste bestämma mig någon gång...

Tror nog att jag väntar med den riktiga godsaken och satsar på en "vanlig" först, för det måste man ju också ha om man ska komma åt överallt. Den sladdlösa får stå kvar på min önskelista tills vidare! Hihi oj, vad fjantigt det låter, att ha beslutångest över en dammsugare...

Jaja det blir nog bra tillslut... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar