torsdag 17 mars 2011

Med snigelpost får man vänta...

Sitter och väntar på att den nya mio-katalogen ska komma. Beställde nämligen den i fredags och jag hade hoppats på att den skulle ha kommit redan igår, men det gjorde den inte. Posten här är ju megaseg också, snigelpost gör sig verkligen förtjänt namnet. Igår kom den inte förrän kl: 15:00 och när man är hemma och väntar på något speciellt som ska komma är det drygt att behöva vänta hela dagen.

Kanske kommer mio-katalogen idag! Har tänkt att jag förhoppningsvis ska hitta inspiration och idéer i den, till hur jag vill inreda. Hihi, för just det kan man aldrig för mycket av. Så jag har rätt höga tankar om den katalogen nu!

-----------------

Förut i morse ringde de från Umeå sjukhus. De vita blodkropparna var inte helt okej, men "ingen ko på isen" i.a.f., som min läkare uttryckte det. Nya prover till veckan blir det...

Snart ska jag värma resterna från gårdagens skaldjurslasagne. Efter det tror jag att jag ska plantera om fler blommor.

En fjäril som vilar ut på snölasset! Det måste väl vara ett vårtecken?


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar