onsdag 16 mars 2011

Tapeter beställda!

Nu är tapeterna beställda och med lite tur kanske de kommer redan nu på fredag! Och när tapeterna är på plats kan jag börja flytta lite möbler. Har en del idéer på hur jag vill ha det i min lägenhet så det ska bli kul att snart få utlopp till att förverkla det. Och extra härligt känns det att flytta nu när det går mot ljusare tider och solen lyser och ger en energi till att fixa och inspireras.

Jag längtar till den första buketten tulpaner som jag får sätta på mitt köksbord. Just nu är det dessa härliga tulpaner som sprider glädje här hemma.

Till middag idag blev det skaldjurslasagne med broccoli! Till det serverades körsbärstomater.




Tro det eller ej men Purjodamen har hängt med tills nu. Med hjälp av en cointreau-kork har hon dock funnit stöd den senaste tiden. Men nu tyckte jag att det var dags att göra plats för henne i påsen med de andra matavfallen.


Purjodamen som ung och nyskapad den 24 maj 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar