fredag 18 mars 2011

Att tvingas skiljas från en trogen vän!

Redan fredag och och inga tapeter och ingen mio-katalog har det kommit idag. Hmm, lite tråkigt, men det blir till veckan i.st. Vart vårvädret tog vägen kan man också fråga sig...

Just nu spanar jag på en säng. Kanske blir det en tur till Schedins möbler någon dag här framöver. Eller rättare sagt det måste bli en tur dit för att bl.a titta på en ny säng. Min nuvarande sköna säng, en Jensen (90x190) börjar snart bli tio år tror jag. Lite jobbigt måste jag erkänna att det känns att behöva skiljas från den nu. Men jag är tvingad om jag vill ha en större säng, och det vill jag ha. Sen kan det vara bra att ha en säng här hemma också. Kanske blir min nya säng en Jensen den här gången också, fast något större då...

Ikväll blir det Let´s Dance i vanlig ordning...

Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar