torsdag 10 februari 2011

Pyssel & Jakten på den perfekta dammsugaren!

Oj, ja så börjar jag för det här blir mitt 300:ade inlägg här på bloggen. Det börjar närma sig ett helt år alltså. Trodde aldrig att det skulle gå så fort, haha jag får kanske köra en kort sumering av detta år sen när bloggen fyller ett år! För mycket har faktiskt hänt...

-----------------

Har inte känts lika lockande med en sparktur idag, nu när det har snöat och blåst hela dagen. Snön riktigt viner ute. Därför har jag varit inne och pysslat lite. Har bl.a. gjort ett alla-hjärtans dagkort, för på måndag är det just alla-hjärtans dag! Mitt kort innehåller några framkallade kort, haha mer vill jag inte avslöja här…

-----------------

Det börjar dra ihop sig nu för att köpa en dammsugare. Såg en nu i reklamen vi fick idag. En liten smidig elekrtolux i någon fräck färg, kanske den kan vara något? Ett väl beprövat märke är det i.a.f, vilket är viktigt så det inte bara är något rappell som ger upp efter bara några storstädningar. Vi får se vad det blir men en bra dammsugare vill jag satsa på. Jakten efter den perfekta dammsugaren fortsätter…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar