fredag 11 februari 2011

Kära återseenden!

Har vikt ihop kläder och strukturerat i min garderob, och därmed också fått lite överblick på vad jag har för kläder. Det är annars lätt hänt för mig att vissa plagg som ligger långt inne i garderoben glöms bort. Så några kära återseenden blev det faktiskt idag. Dessa klädesplagg som legat lite undangömt försöker jag nu flytta längre fram, för att de inte ännu en gång ska glömmas bort. Är bra att få lite ordning där tills jag flyttar.

------------------

Läsning har det också blivit. Har inte varit ute något idag, för vägarna är hala efter plogbilens framfart efter gårdagens snöoväder. Postbilen åkte förbi vissa postlådor idag för de kom inte fram för all snö. Mamma hade som tur var skottat upp vid postlådan!

Den här tulpanbuketten pryder nu köksbordet här hemma! Dessa blommor tycker jag symboliserar ljusare tider och längtan till våren!

Snart blir det Let´s Dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar