lördag 5 februari 2011

Nästan rastlös!

Vad jag längtar tills jag flyttar! Känner mig nästan rastlös för det nu. Det är inte långt kvar. Vill greja så mycket men vad ska jag hitta på? Det mesta som jag ska ta med är redan nerpackat i lådor och sen är det bara möbler, och de måste ju än så länge få stå där de står. Men en shoppingtur till IKEA kommer det med säkerhet att bli här framöver.

Har ändå börjat förbereda här hemma genom att plocka ihop lite saker som jag vill ta med. Mamma blev glad över att jag ville stoppa på mig några påsklämmor som hon har överflöd av. Har också åter igen inspekterat mina flytta hemifrån lådor för att se vad som finns där. Vissa saker har legat där så länge så jag har glömt bort att jag har det. Har faktiskt samlat på mig flytta hemifrån grejer så länge jag minns. Haha, kanske blir det en rensning i dessa lådor också innan jag flyttar in med allt.

Måste snart börja titta på tapeter också för jag misstänker att det kan ta sin lilla tid att bestämma. Men det ska bli jätteroligt! :)

-------------------

Nu blir det melodifestivalen igen. Ja jag säger igen för jag tycker inte det var länge sedan sist. Men lite spännande ska det bli i.a.f.


Slänger in en bild på gårdagens goda kvällsmacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar