söndag 6 februari 2011

Alla har sina sätt!

Fint väder har det verkligen varit idag. Gick en promenad och sen fikade jag och mamma med de sista av kakorna, Choclate chip Kokoscookies som fanns kvar i kakburken. Nu i kväll har jag legat i soffan och läst en bok. Det är härligt att för en stund kunna försvinna bort i en bra bok. Och att glömma allt annat i det verkliga livet och bara fokusera på bokens handling är en härlig känsla. För mig blir det en stunds avkoppling, haha en slags meditation kan man kanske säga.

Låter kanske lite flummigt men jag har upptäckt att just det där med att få helt fokusera på något annat och ibland få glömma vardagen för en stund är viktigt för mig, och det gör jag bäst med att få läsa en bok. Alla har sina sätt...

--------------

Idag har jag också ätit sista tabletten av penicillinet och lagt om tån igen, så nu hoppas jag på att den ska bli helt bra snart!

Får se vilken av myggorna det blir på vårdcentralen som ska ta nya prover på mig imorgon…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar