fredag 4 februari 2011

De bästa äggen!

Pappa har varit här och fikat idag. Han hade med sig ägg från min farbror, som han köpt av deras granne. Tusen tack! De är de bästa äggen jag vet, går faktiskt inte att jämföra dessa ägg med dem som man köper på affären. Sen är det lite roligt att veta att dessa hönor andas samma luft och sprätter runt på samma mark som en själv.

Han hade också med sig tidningen Land som kom idag. Och där stod mitt namn på plats femton i SM i småkaks-SM 2010. Haha, det tyckte jag var roligt att jag fick pris! Att juryn som bl.a. bestod av Ann-Louise Hansson har provbakat mitt kakrecept är också rätt roligt!

------------------

Har gjort övningar med hantlarna. Är glad att jag har dem. Och det behövs inte speciellt mycket tid för att göra några övningar för att det ska ge resultat. Saknar träningen på gymmet jättemycket. Hoppas att jag kan ta upp den igen nu när jag flyttar och dessutom kommer närmre gymmet då.

-----------------

Ikväll ska jag och mamma göra mackor med räkor, majonnäs och på dessa ska vi också ha kokt ägg såklart. Det blir att titta på Let´s Dance och ha lite fredagsmys…

Ny frisyr! Något kortare nu...

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar