tisdag 22 februari 2011

Några vuxenpoäng!

Idag ska jag försöka gå igenom lite papper inför flytten. Är en del att sätta sig in i, som olika beteckningar, termer, fakta mm innan allt kan skickas iväg till olika myndigheter. Men det är mycket lärorikt och ger en hel del vuxenpoäng skulle jag tro! ;)

----------------

Kanske börjar boken som jag läser att bli liter mer spännande nu. Men då har jag också läst nästan halva boken. Tycker det är jobbigt med böcker som det tar så pass lång tid innan det börjar hända något. Helt enkelt jobbigt med för mycket bakrundsfakta innan själva storyn tar fart...

---------------

Du har väl inte missat att imorgon börjar BOKREAN! Jag har önskat mig Leila Lindholms kokbok: One more slice! Och nu är det ett ypperligt tillfälle att införskaffa den! ;)



Nu lyser dessutom solen så om det inte är alltför kallt ute kanske man skulle kunna ta en promenad! Måste kika på termometern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar