onsdag 23 februari 2011

Om en vecka & Semmelfika!

Om en vecka har jag min lägenhet! Helt ofattbart känns det. Som jag har letat, önskat, drömt och hoppas att detta skulle bli sant. Och ingen kan nog tro vad jag har längtat efter den dagen då jag får bära ut mina flytta hemifrån lådor under min säng och packa upp dessa i min alldeles egna lägenhet! Dock är det lite som återstår innan jag kan göra det. För jag vill sätta min egna prägel på lägenheten innan det blir dags att flytta in. Nu är det snart läge att bestämma sig för tapeter, vilket inte är det lättaste. Men riktigt roligt!

-------------------

Mamma ringde nu precis och hon var på bussen på väg hem från stan! Med sig hade hon den nyköpta Leilas kokbok och semlor som vi ska fika med nu! Så nu ska jag slå på kaffepannan och duka för att sen kunna sätta mig ner och inspireras av Leilas kokbok!

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar