måndag 21 februari 2011

Dammsugare & Barbara!

Gårdagens rastlöshet sitter i lite fortfarande men jag håller på att kika på olika dammsugare nu. Och tiden bara rinner iväg då. För oj vad det finns många att välja på. Kanske inte låter som det allra roligaste men jag personligen tycker att det är rätt roligt. Jag brukar ibland undra varför? Haha, det är väl kanske städgenen som gör sig påmind...En bra dammsugare vill man ju ha!

Kanske skulle en dammsugare i någon fräck färg också kunna vara något! Som den här till höger. Men annars funderar jag på en liten, lätt, vit (eller någon annan färg då), tystgående modell, som såklart ska suga bra ;) vara stark, lätt att styra och bra att hålla i dessutom. Kan alla mina krav resultera i en dammsugare som finns på marknaden? Jag kikar i.a.f. förbrilt på olika sidor på nätet för att finna denna...

---------------------

Fick reda på för någon dag sedan att jag hade en avlägsen släkting några århundraden tillbaks som hette Barbara, men som numera är död då. Namnet kom upp vid en släktforskning. Undrar just vem denna Barbara var? Är ju inget vanligt namn precis. Haha, måste kanske ta del av denna släktforskning för att få reda på lite mer om henne. Jag kan tycka att sånt är ganska spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar