tisdag 8 februari 2011

Kan sitta i soffan med gott samvete!

Så kom solen tillbaka idag! Har gått en promenad och gjort några övningar med hantlarna. Så nu känns det bra att sitta i soffan och titta på House med gott samvete!

-----------------------

Idag har också min läkare ringt om proverna som jag tog igår. De vita blodkropparna ligger på samma värde som förra veckan, 2,7. "Ingen ko på isen", som min läkare säger, men det är fortfarande lågt. Men jag behöver inte ta nya prover förrän på onsdag till veckan. Haha, så någon dag extra mellan proverna nu i måndags och de nya proverna till veckan blir det. Men det var det jag sa, man ska inte hoppas för mycket och det gjorde jag heller inte.

Att ha för höga förväntningar och hoppas för mycket sådana här gånger kan vara farligt och bara göra en besviken. Så det är bättre att ta det som det är och bli positivt överraskad i.st., om det är något som är bra...

Syrran kom förut ikväll, vi drack te och pratade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar