onsdag 2 februari 2011

Aktiv husvisning!

Isgata kan man kalla det vinterväglag som råder ute nu. Så jag tog sparken för att slippa halka omkring. För sol och frisk luft ville jag ha. Kände faktiskt inte av tån någonting nu när jag var ute, annars har det varit besvärligt att gå när skon har skaft precis där jag har ont. Om det blir lika bra väder imorgon ska jag göra om min sparktur. Har inte tittat på något väder men man kan ju hoppas på sol och strax över nollan som idag.

Jag kan också med glädje meddela att det har varit aktiv husvisning i fågelholken som pappa fick av mig i julklapp. Bara på en kort stund när pappa stod och tittade var det sju-åtta talgoxar som var där på besök. Februari är ju en kärleksmånad då fåglarna ska börja bilda familj och bygga bo, så det är kul att holken verkar uppskattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar