onsdag 19 januari 2011

Underbara Soliga Dag!

Helt underbart väder har det varit idag, nollgradigt och strålande sol från en klarblå himmel. Efter att jag ätit frukost och läst tidningarna gick jag en promenad på över en timme. Solen behövs verkligen nu! När jag kom in igen åt jag lunch och sen dammsugade jag här på övervåningen. Jag är helt klart väderberoende! Men för den delen kan jag inte bara gräva ner mig om inte solen inte skiner. Man får göra det bästa av det ändå och försöka hitta på saker i.a.f. så gott man kan. För livet tickar ju på ändå fast himlen är grå. Men som sagt sånna här dagar då solen skiner och man kan vara ute och gå en promenad och andas frisk luft så känns det väldigt bra! Då passar jag på att fylla på med lite energi till de dagar då solen inte syns till...

----------------

I morgonkväll ska Rubiela komma hit. Det känns som det var jättelänge sedan vi träffades så det ska bli trevligt att det äntligen blir av nu! Vi som t.o.m. har köpt julklappar till varandra (som vi brukar), får ge dem lite i efterskott till varandra imorgon i.st. Måste kanske baka något gott tills hon kommer så vi kan fika lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar