tisdag 7 december 2010

Utflykt till Kvissleby!

Efter proverna på vårdcentralen och apoteket gick jag mamma och pappa in på Röda Korset och fikade varm toast och te. Där fick vi sällskap av några pratglada tanter. Sen gick vi in på hobbyaffären. Blev sugen på att köpa lite pyssel men det blev det inte den här gången. Jag köpte små teburkar (passar till min telåda) och en jätte liten ängel (ca 2cm hög). Imorgon får jag veta svaren på proverna som jag tog idag.

Efter att ha avverkat några affärer i Kvissleby var vi både mätta och belåtna!

---------------------

Imorgon kanske Julia ska vara här. Igår var hon på sjukhuset och trodde att hon äntligen skulle ta bort gipset som hon har nedanför knäet och neråt. Men hon fick inte ta bort den än. Fyra veckor till ska det sitta. Så nu blir det gips hela julen. Hon får stödja sig lite på foten nu, så hon kan gå lite försiktigt med kryckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar