måndag 6 december 2010

Julstök!

Dagen har bjudit på lite julstök i form av gardiner, paketinslagning och julpyntning. Jag har känt mig relativt pigg hela dagen och glad över att det mesta ha flytet på idag. För att få den där extra julstämningen spelade jag julmusik såklart!

----------------

Imorgon är det blodprover på vårdcentralen som gäller, därefter en sväng till apoteket för att införskaffa lite ny medicin. Haha, trevliga utflykter (eller inte). Låter tragiskt, men det är så som det ser ut just nu när jag lämnar hemmet. Jag är i.a.f. för tillfälligt mycket glad över att få pyssla på som jag vill här hemma och inte behöva ligga helt själv och isolerad på ett sjukhus nästan 30 mil hemifrån.

Proverna i morgon avgör om jag ska få göra ett ultraljud av hjärtat på torsdag. Om proverna visar sig bra blir det kanske också en tur till Birsta efter undersökningen. Skulle verkligen behöva handla lite julklappar nu för att hinna med. Men som sagt så kan jag tyvärr inte styra över hur det kommer att bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar