lördag 4 december 2010

Måste börja julstöket!

Idag har försökt att läsa ikapp alla tidningar som jag har missat medan jag låg på sjukhuset i Umeå och sedan slängt dem till insamlingen. Haha, men en hel del återstår. En riktig uppdatering om vad som hänt här i Sundsvall medan jag varit borta har det alltså blivit. Rätt mycket läsning det...
På eftermiddagen kom pappa och fikade, vi drack kaffe och åt kryddig lingonkaka med glasyr.

-----------------

Julgardinerna kom medan jag var i Umeå så nu ska de fållas och sättas upp till andra advent i.a.f. För min del märkte jag inte så mycket av första advent när jag låg på sjukhuset. En extra bulle till fikat var det kanske. Nu måste julstöket börja på riktigt om allt ska hinnas med. Funderar på om det ska bakas lussebullar imorgon!

Ska snart kolla på reprisen på "Ladies på Östermalm". De hade ju inte tv4+ på sjukhuset så därför har jag verken kunnat se det eller Leila medan jag varit borta.

Känner mig glad över att få vara hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar