lördag 11 december 2010

Måste bli klippt!

Hjälp, jag måste bara klippa håret nu om jag ska våga visa mig ute. Haha, ett annat alternativ skulle vara en stor mössa. Det känns inte alls bra att det var så länge sedan sist. Efter legionellan i höstas blev håret mycket skört så därför har jag inte velat hålla på så mycket med det, och inte minst låta andra hålla på med det. Men nu måste jag verkligen göra något åt det. Skulle i.a.f. behöva kapa av minst en dm för att få topparna okej. Får se om jag kanske kan beställa en klippning till veckan eller så får det bli drop in på något ställe.

------------------------

Idag har jag bakat spröda kryddkakor som jag fyllde i en burk och ställde in i frysen. Kanske kommer burken fram imorgon för då ska jag och mamma ha julmys. Det ska drickas glögg, skrivas julkort och lite annat pyssel. Kanske blir det något mer gott till också som pepparkakor och saffransbullar. Det ska i.a.f. bli jätte trevligt!

Ikväll är tv:en och soffan uppbokad för sista avsnittet på ”Så mycket bättre”, efter det är det första filmen ”Sex and the city”. Inget av dem tänker jag missa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar