fredag 10 december 2010

Glad över en räkning!

Idag fick jag min första räkning för månadsavgiften på lägenheten för mars månad 2011. Samtidigt som det kändes ovant kändes det också bra och förväntansfullt att få det bekräftat att det verkligen var mitt namn som stod ovanför den nya adressen på räkningen. Kan faktiskt påstå att jag nog aldrig har blivit så glad över att få en räkning!

---------------------

Annars har det blivit en hel del julklappsinslagning idag. En promenad ute i soligt men kyligt väder och lite läsning har det också blivit. Läser just nu ”En vampyrs bekännelse” av Anne Rice. En bok på 348 sidor, som hittills verkar riktigt bra. Har också kikat lite på sändningarna från Nobelfesten. Det är alltid lika kul att få se alla så uppklädda. Kan ibland också vara spännande att höra på vad nobelpristagarna fått sitt pris för. Men allra roligast tycker jag som sagt är att få se allt runtomkring, som festkläderna, håruppsättningarna, smyckena, dukningen mm. Men nu ska jag se på Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar