söndag 24 oktober 2010

Uppslukad...

Jag är som uppslukad av denna roman. Hela dagen och kvällen igår läste jag och jag har också ägnat en stor del av dagen idag till att läsa. Denna historia har verkligen fångat mig, så jag sträckläser den helt enkelt. Lyckades slita mig ändå en stund idag och gick en liten promenad för att få lite frisk luft. Har även gjort ett behövligt fotbad. Ny färg ska sättas på naglarna också.

Snart ska jag träffa Petra som är hemma från Umeå. Vi ska se en film och ha det trevligt framför en värmande brasa.

------------------

Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta nya blodprover. Skulle egentligen inte ta några prover till veckan men de ringde från Umeå och sa att ett värde hade blivit lågt och därför ville de att jag skulle ta nya prover. Just det värdet var det som jag sa skulle bli lågt nu när jag började öka medicinen. Kanske äter jag för hög dos av medicinen, och äntligen kanske läkarna lyssnar på det som jag hela tiden har påpekat. Ska nog köpa allergitabletter på apoteket också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar