söndag 17 oktober 2010

Men ingen större skada skedd!

Har kikat i lådan under sängen med mina flytta hemifrån grejer. Lådan är riktigt fylld nu kan jag säga. Fick möblera om lite för att kunna lägga ner mina Filippa K muggar och lite andra grejer. Måste kanske börja fylla en till låda snart. Men det ultimata skulle vara att hitta en lägenhet i.st.

Städade till lite på rummet, dammsög och spelade musik. Mamma städade också fast i ett annat rum nere. Där upptäckte hon att korgstolen var sönder, haha, 5 1/2 år efter bara. Det hände nämligen på min 18-årsfest. Med en hammare och lite tejp blev den nu lagad. Jag sa ingenting då och ingenting nu. Då efter festen hittade jag inget bra tillfälle att säga det och sen har det liksom runnit ut i sanden och glömts bort, kanske tills nu då (sorry)...Men i min mening så var det ingen större skada skedd.

------------------

Imorgon ska jag till sjukgymnasten och sen ska jag ta prover. Kanske känns ryggen bättre nu. Har inte gjort så mycket mer än att ta det väldigt lugnt och jag försöker att tänka på att inte göra några förhastade rörelser. Det har i.a.f. gjort att jag inte känt av ryggen så mycket på några dagar. Får se vad hon säger imorgon. Skulle verkligen vilja börja träna på gymmet igen. Har inte tränat på över två månader och det känns som en evighet.

Ikväll blir det ensam mamma söker och parlamentet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar