måndag 4 oktober 2010

Långfrukost & kanelbullens-dag!

I morse tog jag en riktig lång och god frukost för mig själv. För lite omväxling blev det inte som annars en tallrik med havregrynsgröt utan det blev fil med diverse saker i, som rågsikt, havregryn, banan och hackad mandel. Hembakta tekakor med kräftost på blev det också med ett glas med ProViva svartvinbär. Tror att jag har provat alla sorter av ProViva nu, Blodapelsin Aronia, Grapefrukt Litchi,Gul Kiwi Mangostan, Hallon Granatäpple, Skogsbär, Björnbär, Blåbär, nypon och Svartvinbär då, är de jag kommer på just nu. Jag tycker svartvinbär är en klar favorit bland dem för smaken har en sån stark, frisk och god arom.



Idag är det kanellbullens dag och nu väntar jag på att pappa ska komma och fika med mig. Får se om han har fått tag i några kanelbullar. Annars finns mina chokladbullar i frysen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar