fredag 15 oktober 2010

Har målat & målat!

Måla, måla och åter måla så kan jag sammanfatta de senaste dagarna. Men är nu äntligen klar med min målning av sekretärens lådor. Tycker det har varit roligt att få pyssla på och se vilken stor skillnad det blev med lite vitfärg. Nu ska jag bara få tag i knoppar som passar, vilket inte är det lättaste. De ska nämligen vara rätt små och sen vill jag ju helst att de ska gå i rosa, vitt, med rosor på och kanske med lite guldinslag också, så de matchar med guldbeslagen på lådorna. Så om du vet vad jag kan få tag på sju stycken små knoppar som stämmer in på min beskrivning får du gärna höra av dig till mig!

Inne i lådorna tänkte jag lägga in en vaxduk med svart eller vit botten och med rosor i rosa på. Tänkte att det kunde vara både fint och praktiskt. Har inte varit och kikat på det än, men jag hoppas att jag ska kunna få tag på en sån vaxduk...

-----------------

Imorgon är jag bjuden på fest, men jag kommer nog tyvärr inte gå. Hade varit jätte kul..Men känner ju fortfarande av ryggen och då är det inte roligt. Samtidigt är jag inte den piggaste på att festa till det nu och känner mig fortfarande sliten två månader efter det här med legionellan. Har inte lämnat något besked än, men troligen blir det så att jag blir hemma imorgon kväll. Känner mig faktiskt riktigt tråkig som tackar nej, men så är det, jag är tråkig på den fronten nu...

------------------

Nu är bidraget till småkaks-SM är inskickat! Spännande att se hur det går. Jag tycker mitt bidrag är super i.a.f. För den som är nyfiken, så lovar jag att visa mer om det sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar