söndag 10 oktober 2010

Fick vända i dörren!

Klockan var närmare ett när mamma kom hem inatt. Filmen, P.S I love you (en del tårar blev det som vanligt till den filmen) slutade 23:45 så jag tyckte det var lika bra att hålla sig vaken och vänta på mamma. Men stundtals var det riktigt svårt att hålla sig vaken, hände att jag rätt som det var nickade till en stund här i soffan. Haha, är jätte svårt att hålla sig vaken när man känner att tröttheten börjar komma och man halvligger skönt i soffan. Det liksom kryper av trötthet i hela kroppen. Tittade lite på en annan film också för att kunna hålla mig något sånär vaken. Helgonet hette den filmen men var inte så värst bra tyckte jag. När mamma kom hade hon en present till mig, en jätte fin Tea-bags. Visar kort på den sen!

Även idag har det varit bra väder och idag är det den speciella dagen, om den nu är så speciell. Men det är den 10 oktober 2010, alltså 101010. Jag ville ta en promenad idag igen men precis när jag stod i hallen men skorna och jackan på så högg det till så där i ryggen. Jag seglade ner på golvet. Gjorde mig inte illa eller så mer än att det kändes i ryggen av det steg som jag tydligen tog lite för fort och långt för att min rygg skulle klara av det. Är ju lätt att jag glömmer bort att vara försiktig när jag tycker att det känns bra i ryggen. Som igår kände jag inte av det mycket alls. Så det blev ingen promenad i det fina vädret idag, ville ju inte riskera att jag ramla ute på gatan med stor puplik. För nu höststädar nämligen alla grannar ute på sina gårdar. Satt mig på balkongen och läste i.st. Skönt att få lite sol och frisk luft i.a.f...
Nästa måndag ska jag träffa sjukgymnasten och då får jag fråga vad det kan vara för fel på min rygg...

Nu ska jag dricka lite te och äta tuppakaka med mandel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar