måndag 27 september 2010

Solen ger mig energi!

Tänk vad underbart härligt det är när solen skiner och vilken energi man får. Har dammsugit i stort sätt hela huset, bytt sängkläder och fortfarande känner jag att jag har massor med energi kvar. Frågan är bara nu till vad? Har slutat med hjärtmedicinen och jag vet inte om det också kan vara en anledning till att energin verkar kommit tillbaka, i.a.f. för idag. Annars är jag väldigt beroende av vilket väder det är, eller jag är beroende av solen kan man säga. När solen skiner känns allt mycket lättsammare och det känns som kroppen fylls av energi. En sån här fin dag skulle egentligen tillbringas ute men det fick bli en städdag inne i.st. Trots det känns det bra för det blev en del nyttigt gjort inne.
Neä, nu måste jag ta och göra något mer innan solen går ner än att bara sitta här.

Ha en fortsatt bra kväll och ta vara på den energi som solen ger oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar