torsdag 16 september 2010

Modefyndar i mitt eget förråd!

Höstens/vinterns mode för 2010 camelfärgad kappa. Och jag har precis tagit fram min kappa från förrådet, min kappa som just har denna färg, denna kappa som är helt rätt nu. Den har hängt i förrådet i typ åtta år tror jag utan att jag använt den sedan hösten/vintern då, vilket gör att den ser helt oanvänd ut. Har inte tyckt illa om den eller så men den kändes inte rätt efter att jag haft den en säsong, tills nu. För nu ska börja använda den har jag tänkt.

Inte för att det är så viktigt att följa modet, men själv tycker jag att det kan vara kul ibland men gillar även kläder som är mer personliga och som kanske inte alla går omkring i. Huvudsaken är ju att man trivs med det man har på sig. Min camelfärgade kappa blir i.a.f. något som jag plockar fram nu. Måste bara vänta tills det blir lite kallare ute. Tills dess använder jag skinnkappan. Men helt tokigt är det, att man kan modefynda i sitt eget förråd! Hösten och en bit in på vintern (beror väl på vad termometern visar) är nu räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar