fredag 10 september 2010

Ha något att se framemot också!

Inför det lite jobbiga besöket idag hos sjukgymnasten funderade jag på hur jag skulle få det att kännas mindre jobbigt. Jag kom då på att om jag även hade något att se framemot skulle det kännas bättre. Ett besök på Prio1 i Bredsand efteråt blev lösningen på det hela. Plötsligt blev besöket hos sjukgymnasten inte det som jag bara tänkte på, utan nu tänkte jag även på det som jag tyckte skulle bli roligt. En bra grej att komma ihåg när man ska göra saker som man tycker mindre om, ha också något annat att se framemot så kan man i.st. lägga tankarna på det.

Det gick i alla fall bra hos sjukgymnasten. Förbättringar sen sjukdomsvistelsen tyckte hon och det kan jag bara hålla med om. Vi pratade mest och hon visade en del övningar.
Om jag fyndade något på Prio1? Självklart, ett litet kakfat med rosor och guldkant för 3kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar