tisdag 21 september 2010

Åker till Umeå!

Har inte varit lika fint väder idag som det var igår. Det fick helt enkelt bli en dag inne. Har legat på min spikmatta och packat en del kläder inför resan norrut till Umeå i morgon. Klockan 07:00 kommer taxin som tar mig och mamma till Umeås universitetssjukhus (NUS). Ska ta prover och göra undersökningar av lungorna mm där (får se vad de hittar på). Vet inte när jag kommer hem igen för något slutdatum har jag inte fått. Men troligen åker jag hem igen på fredag skulle jag tro. Kanske ska jag träffa Petra men som sagt jag vet inte hur dagarna ser ut, så jag kan inte planera så mycket än. Det jag vet är att det första som jag ska göra är att jag ska till provtagningen och ta massor av prover (en A4-sida full med prover), sen ska vi till hotellet och äta lunch, mmm stekt srömming med potatismos. Efter är det läkarbesök. Så dag 1 verkar vara planerad i.a.f.

Ska titta lite på tv nu packa det sista, duscha och sen gå och lägga mig i tid för att orka kliva upp imorgon. Ha det bra så hörs vi till helgen kanske! Ger en uppdatering då om de dagar som nu följer!

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra för dig vännen och att du får komma hem till helgen. Kram

    SvaraRadera