torsdag 5 augusti 2010

Vätskebrist?

Usch vaknade imorse och kände mig inte alls pigg på att åka och träna. Hade ont i huvudet, kände mig yr, törstig, lite febrig och var ovanligt trött. Kom på att jag inte druckit så mycket de senaste dagarna och jag riktigt längtade efter ett stort kallt glas vatten. Var det kanske ett tecken på vätskebrist? Hade ingen direkt matlust heller, utan åt bara lite fil och drack mycket vatten. Hoppade därför över träningen idag. Fick i mig lite nyponsoppa till lunch. Tog en alvedon och la mig och sov ett tag och kände mig kanske något bättre efter det.

Senare på dagen kom pappa förbi för jag skulle få en digital köksvåg av honom som han hade tagit ut som vinst från ett lotteri som han är med i. Vi fikade och jag fick också chans att ge honom presenten. Han blev glad över kuddarna...Även syrran och Julia kom förbi en stund.

Det blir ingen träning den här veckan för mig, utan jag ska ta det lugnt och krya på mig. Huvudvärken finns fortfarande kvar. Till middag åt jag potatis och morotssoppa. Annars har jag inte ätit något mer idag, än ett äpple också. Matlusten har liksom inte infunnit sig riktigt än. Dricker massor av vatten gör jag däremot.

Bion, Knight and Day igår med Petra var bättre än jag trott. Kanske för att det var en actionkomedi, och inte bara en actionfilm. Filmen hade många effeter som gjorde sig bra på bioduken. Den var rätt spännande och rå. Filmen bjöd också på en del skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar