onsdag 4 augusti 2010

Nu är den här!

Nu är det här, min fina Pippi Långstrumps-sekretär! I ett riktigt regnväder kom de hit med den idag. Just nu håller mamma på och möblerar om i vardagsrummet för att hitta en plats som den kan stå på tills vidare. Defekten, det lilla hål som var rätt igenom på nedersta lådan, var inget hål som hade uppkommit p.g.a. av en skada, utan när jag vred till beslaget på lådan, upptäckte jag att hålet försvann. Det var ju ett hål i lådan för låset. Så nu är den ännu mer perfekt!
Har lovat bilder på den och det ska ni snart få...Vi passade också på att skicka med några lådor från förrådet med saker som vi plockat ihop till Prio1.

Trots en dag med spöregn så tycker jag att dagens hittills varit underbar, kan det bero på sekretären mån tro? Ikväll blir det också bio med Petra, Knight and Day ska vi se. Ett riktigt bioväder är det idag...

Nu ska jag slå in paket till pappa som fyllde år igår!
Två innerkuddar med beiga kuddöverdrag till, ska han få av mig...


25 kr är väl ett bra pris?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar