lördag 28 augusti 2010

Nästan Uppe med Tuppen!

Sov hela natten och då vaknar jag tidigt också! Är så otroligt skönt att känna att man inte sovit bort hela morgonen...Vädret verkar rätt bra också. Tänk om jag skulle kunna ta mig ut på en promenad idag, få lite frisk luft och ljus...

Har precis tagit på mig min outfit för idag. Gröna mysbyxor (Essvik), en röd topp (JC), grått linne i bomull (ginatricot), grå kofta (Veromoda) även den i bomull + svarta stödstrumpor (apoteket). Inte så speciellt glamoröst för en lördag (haha, visar inte gärna någon bild...), men väldigt bekvämt med tanke på att denna dag/kväll kommer spenderas lugnt hemma.

Kakbak idag och filmen bröloppsfotografen ikväll (går på tv:en) blir det som jag vet står på planeringen. Nu ska jag snart starta morgonen med att äta havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt, läsa tidningen och knapra i mig några tabletter två. Efter det tänkte jag läsa ut Svart ros, två kapitel kvar bara...
Ja, ungefär så kommer nog min dag se ut idag...

Vänner! Ta vara på den speciella morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar