tisdag 24 augusti 2010

Foten blev trött...

Det är en regnig och höstlik dag idag. Vaknade i morse med ont i fotlederna. I natt när jag vänt mig i sängen lyckades jag slå i fötterna med varandra några gånger, vilket har gett mig några ummande blåmärken. Vet inte om det kan ha berott på det, att jag kände som jag kände i fötterna i morse. Men sov ganska bra i natt trots allt...

Jag har också gjort en del fotövningar och jag kan därför ha fått någon slags överbelastning eller träningsvärk i fötterna. Använde ju inte fötterna alls under vistelsen på sjukhuset, så nu när jag börjat göra det kanske de blir påverkade av det och svarar med att bli så här. Otäckt var det i.a.f. när det kändes som att vänsterfoten inte var stark nog att stödja sig på. Den liksom pirrade och kändes svag och vek sig när jag skulle gå. Jag fick gå små steg samtidigt som jag stöttade mig på mamma. Efter att jag tagit mig upp för trappen och ätit frukost kändes den bättre. Hoppas att det bara var något tillfälligt...

------------------------------

Åkte iväg och tog blodprover på vårdcentralen. De hade ett jätte fint, stort, högt, akvarium mitt på golvet med stora blå, gula, rosa och orange fiskar. Nästa tisdag ska jag dit igen för samma sak. När vi kom hem igen åt jag, mamma och pappa lunch här hemma och sen fikade vi med vinebröd och kaffe.

................................

Tjohoo, Ikea katalogen kom idag så nu sitter jag och bläddrar i den och drömmer om den dagen jag får flytta till en egen lägenhet...

En vattenfylld tunna i regnväder vid bron tagit inifrån fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar