fredag 20 augusti 2010

Ett helt annat liv...

Petra var här förut. Vi pratade säkert i nästan två timmar om allt mellan himmel och jord. Tror nog att det är bra för lungorna och andningen att få anstränga sig lite. Jag hade precis legat och vilat när hon kom, så det var bra att jag inte var allt för trött. Petra ska åka till New York imorgon, tänk vad olika liv man lever. Jag lever ett helt annat liv än det jag skulle vilja leva. Låter kanske pessimistisk, men så är det, kanske turen vänder för mig med någon gång, för det måste den, så jag också får göra allt det där som jag drömmer om...

Lyckades själv gå upp för trappan imorse utan att bli så där tok andfådd, krafterna återvänder sakta men säkert...känns POSITIVT!

Låg på spikmattan igår, det gick bra och kändes skönt. Känner annars mig rätt ledbruten i kroppen efter en veckas sängliggande. Försöker att töja och göra några övningar men det känns på trots att man bara anstränger sig lite...

Som du kanske märkt har jag ändrat lite på utseendet på bloggen, ville göra en förändring. Ska se om jag trivs med det nya, annars får jag ändra igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar