söndag 22 augusti 2010

Dagarna går trots allt...

Dagarna går, trots att jag egentligen inte gör så mycket. Jag blåser i min flaska, sitter vid datorn, gör några övningar, läser cosmopolitan, läser boken, dricker te, bläddrar i skvallertidningar, tittar på tv mm. Det är ungefär så mina dagar ser ut nu...Samtidigt är det jätte skönt att få vara lite off, och jag behöver verkligen ta det lungt för att återhämta mig och bli frisk. Jag måste helt enkelt tillåta mig själv att vara sjuk nu...Har också suttit på balkongen en stund idag i det fina vädret och målat med vattenfärger. Åt även middag där ute på balkongen,laxtärningar, potatis, sparris och fisksås. Till efterrätt blev det nyponsoppa, glass och mandelbiskvier...Mmm, jätte gott! och skönt med frisk luft...

-----------------------

Drömde i natt om så många olika saker så jag hade svårt att sova. Tyckte att jag låg hur skönt som helst i sängen, men jag kunde liksom inte komma till ro när drömmarna var så blandade och hit och dit. Tror att det kan vara tabletterna som jag äter som gör att jag drömmer så. Brukar ju drömma mycket annars också men nu är det mer röriga drömmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar