lördag 14 augusti 2010

Allt känns konstigt...

Har inte haft möjlighet eller ens ork att sitta vid en dator de senaste dagarna. Därför har det blivit några dagars uppehåll. Men idag har jag fått min dator av mamma och pappa, som lämnat den till mig. Jag är på sjukhus, måste jag kanske säga ockå. Har inte sån stor koll på att nu för dagarna flyter ut men jag ska försöka uppdatera dagarna så gott jag kan i efterhand sen när provsvar och journalerna kommer.

Gör tusentals undersökningar och tar massor av prover varje dag... Om det gör ont, är jobbigt, är motigt, otäckt, känns obehagligt, meningslöst mm? Svaret är ja på all allt. Men vad har jag för alternativ då? Försöker iaf se bort från allt det jobbig...Tänker att snart är detta över och då blir livet kanske lite lite ljusare...

Har fått en flaska med vatten och ett plaströr som jag ska blåsa i så det bubblar. På så sätt ska koldioxiden ur lungorna komma ut. Annars stannar den kvar och går ut i blodet och kroppen när man inte kan andas ut den riktigt. 15x3/h ska jag bubbla. Har också varit tvungen att ha sygas några dagar för att jag hade mindre än 90% i syreupptagningsförmåga.

Brorsan med fam har också varit och hälsat på! Nu orkar jag inte skriva mer! Mot sängen, att ett steg dit kan just nu känns så motigt?!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar