tisdag 20 juli 2010

Ingen catwalk & grillning med färäldrar!

I dag vaknade jag med träningsvärk i rygg, mage, axlar, ben, revben mm. Ja, träningen igår känns av i hela kroppen, vilket det också i vanlig ordning brukar göra dagen efter ett träningspass på gymmet. Så idag är det ingen direkt catwalk för min del kan jag säga, haha kanske mer åt duckwalk...Det gick bra att träna igår, efter uppehållet på över två veckor. Det var varmt igår också men inte så mycket folk på gymmet så det gick bättre än vad jag hade trott att orka med. Annars kan det bli riktigt kvavt och jobbigt när man kör ett så långt pass. Så som det ser ut idag, blir det nog en lugn dag för mig, med solning på balkongen kanske om det blir väder för det...

Idag har mamma följt med Julia och syrran till ortopeden. Hon skulle få röntka benet också, för att få se om det fortfarande ligger som det ska. Hoppas att det ser bra ut...

-----------------------------------

På kvällen igår var då jag och mamma bjudna till Petra och hennes föräldrar på grillning. Vi grillade kött och potatiscroketter, vitlöksbröd, vitlöksdressing och melonsallad åt vi till. Vi satt ute i trädgårdsmöbeln och avnjöt den goda middagen i solsken. Till efterrätt förflyttades vi in till värmen på altanen. Petra hade gjort en god rabarberpaj och till den var det vaniljglass. Vi hade verkligen en riktigt trevlig kväll tillsammans, och vi hoppas att vi kan göra om det igen. Vår föräldrar har ju aldrig umgåtts så privat förut, trots att jag och Petra har känt varandra så länge, så det var lite kul att det blev av nu i.af. Hoppas som sagt på en repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar