torsdag 29 juli 2010

Ändrade planer!

Idag blev det ändrade planer. Övervägde in i det sista, men åkte tillslut och tränade på gymmet som jag först inte hade tänkt att jag skulle göra. För om sekretären skulle komma idag hade jag tänkt först att jag ville jag vara hemma när de kom med den. Sen tänkte jag att mamma kunde ju lika bra ta emot den, så skulle den finnas hemma när jag sen kom hem från gymmet. Träningen är ju super viktig den med. Så lite dumt hade det varit att missa ett träningspass. Tre timmar slit på gymmet gick bra idag, inte så mycket folk var det heller.

När jag kom hem fanns det ingen sekretär hemma som jag hade hoppats på. Den kommer först på onsdag till veckan, för de hade så mycket på Prio1 nu. De hade därför inte tid att köra ut den. Lika bar kanske det var för då, på onsdag är jag ju hemma. Men jag längtar sjukt mycket efter den. Ingen bio ikväll blev det heller, för Petra blev sjuk. Annars hade jag varit på väg in till stan nu. Hade verkligen sätt framemot att gå på bio ikväll. Men det får bli en annan gång här framöver i.st., när Petra kryat på sig.

---------------------------------------

Imorgon åker jag och pappa ner till Sandviken och hälsar på brorsan som bor där med hans familj, Eva, Ebba 8 år och Axel 6 år. Jag brukar alltid försöka göra en tripp ner dit varje sommar, den här gången blir det tillsammans med pappa, vilket det rätt ofta brukar bli. Det ska bli kul att få träffa dem och spännande att se hur långt de har hunnit med alla byggprojekt. Har inte bestämt mig om jag tar med min dator eller hur jag gör. Annars uppdaterar jag i efterhand hur dagarna varit. Blir nog där tills på måndag eller tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar