torsdag 3 juni 2010

Träning och spänningen fortsätter!

Tränade i vanlig ordning på gymmet idag, en timmes crosstrain, sen mage, rygg, ben, bröst och armar blev det. Men hann inte med alla maskiner som jag brukar för jag körde ju som sagt crosstrain så länge. En förutsättning att kunna köra crostrain en timme är att det finns något program på tv:en som man kan titta på så man glömmer bort tiden lite och det fanns det idag. Tycker faktiskt att det går bättre nu att träna lite hårdare. Det är tredje gången som jag kör crosstrain en hel timme. Första gången jag körde så länge nöjde jag mig med det. För då kände jag att det var tillräckligt med den träningen som crosstrain faktiskt ger. Men nu de senaste gångerna har jag även kört några andra maskiner och det har känts bra, så nu fortsätter jag så…

Pizzan igår blev väldigt lyckad! Skinka, tomat, mozzarella, ananas, champinjoner och ost blev det på. Det blev över så det räckte till lunch idag också.

Tjohoo! Så vann jag också 50 kr på en av de två trisslotterna som jag vann. Så nu fortsätter spänningen, för jag tänkte nämligen ta ut två nya lotter…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar