tisdag 29 juni 2010

Sommarvärmen är äntligen här!

Nu har sommarvärmen äntligen kommit. Sitter på balkongen och läser och bara njuter. Har invigt min bikini idag också. Igår satt jag där ute i soffan på balkongen ända till sena kvällen och läste. Inkurad i en filt kändes det riktigt skönt, trots att solen gått ner. Har hängt upp en ljuslykta där på en hylla som vi tände ljus i. Jätte mysigt! Minst sju myggor fick jag dock slå ihjäl. Kunde nämligen räkna till sju döda myggkroppar som låg på golvet, sen när jag skulle gå in för kvällen. Imorgon ska det bli sämre väder, regn och åska kan det bli. Då ska jag träna på gymmet tänkte jag...Därför gäller det att ta vara på de här fina dagarna!

Har gjort iordning plast-fotbollspelarna i en kasse som jag ska ge till min 4-åriga kusinbarn Vilhelm som är en riktig sportfantast. Han kommer bli superglad!

Min farbror fyller 65 år idag! Har ju faktiskt redan köpt en sak till honom. Får se om han har tänkt ha något kalas senare, annars får jag ge det till honom om jag träffar honom något nu framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar