måndag 14 juni 2010

Oj, vad dumt det kändes!

Gick rätt bra att vakna imorse, trots den lite sena filmkvällen igår. Kan säga att musikalfilmen Hairspray var rolig men tyckte ändå inte att den var så bra som jag trott. 10 min på bandet och 1h crosstrain + annan träning blev det på gymmet. Duschning och en stund i bastun blev det också. När jag skulle gå ut från omklädningsrummet kände jag för säkerhets skull ännu en gång på gylfen. Tyckte att den kändes lite öppen så jag drog upp den mer och då hände det, gylfen gick sönder...Oj, vad dumt det kändes. Försökte dra ner mitt linne och täcka väskan över för att det inte skulle synas. Som tur var skulle jag åka hem direkt efter träningen så det var inte några lägre sträckor bland folk som jag skulle behöva gå med min öppna gylf.

Mamma var hos syrran och passade Alicia och Julia så det var bara jag som var hemma idag. Värmde rester från gårdagens middag, märgpipa(kött), sås och potatis i mikrovågsugnen. Konstigt vad den har kommit till användning bara på de här dagarna. Nu kommer man väl snart inte förstå att man klarat sig utan en sån bekvämlighet, som det faktiskt är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar