torsdag 24 juni 2010

Dissat svett & jagat rabatter!

Tränat över tre timmar på ego. Körde inte crosstrain för jag kände mig riktigt varm redan efter första maskinen, därför kunde jag bara föreställa mig hur svettigt och kvavt det skulle bli att köra kondition idag och det kändes inte lockande. Bastun var inte på, så det blev ingen bastning efteråt heller. Tyckte inte att det gjorde allt för mycket för det var som sagt riktigt varmt ute. Åkte sen till ICA Nivrena och handlade för att jaga lite rabatter nu inför midsommar. Sill, gräddfil och gräddglass blev billigt inhandlat. Träffade Micke som jag gick med i samma klass på gymnasiet jobbade där i sommar, så jag fick en liten pratstund med honom också...

Här kommer några smakprov på trolldegstårtorna och bakelserna som jag och tjejerna målade igår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar